Uanbringelig post

Når dit brev ikke har nået din modtager


I Bladkompagniet gør vi alt, hvad vi kan, for at få din post frem til den rette modtager inden for den aftalte tid. Det hænder dog, at breve eller magasiner ikke kan omdeles.

For at gøre det nemmere at forstå årsagen til, at du får din post retur, har vi udformet en liste med de hyppigste grunde til, at din post ikke er nået frem.

En distribution af dit brev er hos os opdelt i to faser:
Fase 1 – Klargøring af produktet til omdeling:

Sorteringsmaskinen, der sorterer brevene og magasinerne inden omdeling, har fundet følgende fejl:

  • Adressen er utilstrækkelig eller upræcis.
  • Gadenavn/husnummer eksisterer ikke.
  • Adressen er ulæselig.

Fase 2 – Under omdeling:

Under selve omdelingen af brevet/magasinet er der oplevet et af følgende:

  • Postkassen er fyldt.
  • Ingen afleverings mulighed, f.eks. byggeri under opførelse.

Slutteligt kan en manglende omdeling skyldes, at modtagelse er blevet nægtet, at modtager er ubekendt på adressen eller, at brevet ved en fejl er afleveret i en forkert postkasse.

 

 

FYLD


Har du brug for råd eller vejledning?

Du kan finde vejledninger og guides til ”Det Perfekte Brev” og ”Det Perfekte Magasin”, samt nyttig information om forsendelser med Bladkompagniet under Downloads.
Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål her, er du naturligvis også velkommen til at kontakte os.
Du kan komme i kontakt med os på:

Telefon:  +45 44 51 75 70
Mail:  kvalitetogprocesser@bladkompagniet.dk

Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål alle hverdage mellem 08.00 og 15.00.