Kvalitet

Kvalitet i kundekontakten og en samvittighedsfuld omdeling er afgørende for Bladkompagniet. Vi oplever, at 99,2 pct. af alle forsendelser bliver leveret på den aftalte dato.

Igennem en tæt dialog med vores kunder fastlægger vi i fællesskab, hvad den bedste distributionsløsning vil være. Vi indgår herefter en aftale om vilkår og rammer for samarbejdet. Når vores kunder afleverer breve, eller magasiner til forsendelse, så bliver de optalt maskinelt og sorteret. Herefter fordeles de til vores depoter over hele Danmark. Når omdelingen er færdig, så skal alle bude melde, hvis de af en eller anden grund ikke kunne levere forsendelsen.

For at sikre en høj kvalitet har vi bl.a. indført et elektronisk kvalitetssikrings-system kaldet e-liga. E-liga er en lille computer, som alle budene bærer på armen. Hver gang de har leveret på en adresse, så trykker de adressen af på computeren på den elektroniske omdelingsliste. På den måde ved vi, at der er leveret og på hvilket tidspunkt. På hele Sjælland kan Bladkompagniet derfor følge leveringen af alle forsendelserne on-line – med geokoder og tidspunkter.

Ved at følge dette link finder du Bladkompagniets reklamationsstatistik.